Direktlänk till inlägg 17 juni 2016

länge sedan nu

Av Nox Bubonem - 17 juni 2016 15:08

Det var ett tag sedan jag hade något att säga så jag har egentligen samlat på mig en del. Jag kan ju klart konstatera att jag inte är en populär människa på jobbet idag för på fredagar SKA man vara social och fika länge, det har inte jag tid med! Dessutom så jobbar jag inte på det sätt som fru Hyacint trodde att jag gör. Hon börjar bli jobbig igen, lägger sig i det hon inte har att göra med. Tro hur det blir när chefen går i pension i höst.

Nattugglan har luftat vingarna och flyger emellanåt mellan berg, älv och dalar för att umgås med sin hane.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nox Bubonem - 22 december 2016 11:25

Lilla cirkusprinsessan smällde igen sin dörr och gick hem i måndags, hon är sur! Så sur att hon inte visat sig i manegen på hela veckan, inte ens vid måndagens föreställning. Så var det med det. Gruvan är stängd över vintern om ni funderar alla har...

Av Nox Bubonem - 9 december 2016 12:42

Man ska inte nätdejta har jag kommit fram till för jisses vad människor ljuger om sig själva. ...

Av Nox Bubonem - 4 december 2016 23:34


  Skönt med en slapparsöndag så här i adventstid. Nattugglan har lagt ner flyglinjen till Medelpad och det känns skönt.  imorgon är en helt vanlig måndag, jag  är åter i manegen. Det borde vara en extra söndag ibland ...

Av Nox Bubonem - 24 november 2016 23:16

Hur tänkte cirkusprinsessan nu? Det är svårt att efterträda en chef som varit verksam under lång tid men att ta en person som aldrig kommer att kunna växa i kostymen som chef över tältpinnarna i cirkustältet blir en katastrof för både den personen oc...

Av Nox Bubonem - 8 november 2016 11:34

Läser om att Sverige och Norge uppfattas som de länder där det förekommer minst korruption i världen, oj oj oj tro hur det har undersökts? Det "fladdrade" förbi ett dokument från cirkusdirektören idag om att skapa ett nytt gymnasieprogram i vår lil...

Ovido - Quiz & Flashcards