Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Nox Bubonem - 5 januari 2016 12:49

Vardagen fortsätter att rulla på efter vännens död. Det känns tomt, jag var på väg att ringa henne förut men kom på mig att det går ju inte. Måste även plocka bort hennes namn från e-postlistor och sånt. Känns ganska jobbigt faktiskt.

Av Nox Bubonem - 5 januari 2016 12:36

Dilemma och kaos i mitt stenhjärta.

En tidigare dejt hörde av sig, han som jag valde bort för att jag kände att han inte var riktigt ärlig med sig själv och med mig. Han var på väg ur sitt förhållande visade det sig när jag pressade honom och några fler avgörande detaljer. Idag så ringer han och ber om ursäkt???? Ursäkt att han inte hade varit riktigt ärlig men förklarade det med att han var lite osäker och så inför att bli singel. En sån som alltså är livrädd för att vara ensam. Hm är det en man som man kan lita på egentligen eller. Han är ju helt fantastisk och allt stämde så bra mellan oss, han påminde mig om vad jag saknat länge men..... lögner tar hårt och slipar och gör mitt stenhjärta hårdare.


 


  

Ovido - Quiz & Flashcards