Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Nox Bubonem - 3 februari 2016 08:30

Ja som sagt veckan rusar och berusar ur ett uggleperspektiv.

Nu blir det några lugna dagar när hanen med hög svansföring är på resande fot. Hanen har skapat något slags behov hos mig eftersom jag redan nu vid denna tiden på dagen saknar kontakten, men ugglans ödmjuka sida väntar troget.

Hur kan man sakna något man aldrig haft ?

Av Nox Bubonem - 3 februari 2016 08:26

Kom på i morse att det är onsdag idag, den här veckan verkar gå snabbt. Sonen aviserade att han drar åt Jämtland på fredag för att åka till Lappland????

Ja stora barn får väl åka som de vill, vi har ju inga pass vid läns- och landskapsgränserna i detta land.

Det blev i alla fall en skidtur igårkväll, jag trodde att det skulle kännas i musklerna idag men det känns inte ett dugg, vilket innebär att jag förmodligen tog det lite för lugnt. Nytt försök ikväll tror jag

Ovido - Quiz & Flashcards