Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Nox Bubonem - 17 februari 2016 10:51

Man kan älska på så många olika sätt. Mina barn och syskon älskar jag över allt annat även om de ibland sårar eller gör mig besviken, min kärlek till dem finns alltid.

Mina vänner tycker jag väldigt mycket om, en del mer och andra mindre, de kan ibland också såra eller göra mig besviken och då försvinner lite av det magiska med vänskap. En del mycket få vänner kommer alltid att finnas på en särskild plats i mitt hjärta.

En ny partner kan kanske få lite svårt att trängas med alla som delar på min kärlek men det finns en ledig plats för honom också.

Av Nox Bubonem - 17 februari 2016 10:46

att en förkylning kan knäcka en så, jag har legat nerbäddad sedan kl 08.15 i måndags, det har nog inte hänt tidigare i mitt vuxna liv. Men nu verkar livet återvända, funderar över vad jag ska göra, känner mig lite rastlös över att inte orka ta tag i saker här hemma men vore jag så pigg skulle jag ju vara på jobbet. Det blir jobbet imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards