Alla inlägg under december 2015

Av Nox Bubonem - 21 december 2015 08:33

Så måndag igen, jobbar bara idag för att sedan vara ledig över jul. Det känns precis som om jag behöver det.

Fredagen startade helgen på ett utmärkt sätt med en dejt, god middag och trevliga diskussioner. Kändes ganska bra tills jag åkte hem, anade beskedet som skulle komma på lördagen. Men nåja en trevlig vän fick jag ju i alla fall. Lördagen sååååå himla tråkig att jag t.o.m misslyckades med knäcken. Söndag kokade ny knäck

Av Nox Bubonem - 19 december 2015 18:27

nä det blir inget mer ❤️ där. Den något rundlagde prinsen har för många begränsningar i sitt liv för att hänga på i mitt tempo med friluftsliv och aktiviteter. Det var ju tråkigt men lika bra att vi inte hann längre.

Av Nox Bubonem - 19 december 2015 01:39

Det var ju inte så tokigt.

Av Nox Bubonem - 18 december 2015 01:56

Vaknar upp mitt i en mardröm, läskigt då den kan bli sann. Jag har upplevt sjukdom och död med någon jag höll kär. Det var skitjobbigt. Så när kloka och förnuftiga människor i andra sammanhang inte ens tänker på sin hälsa eller sitt liv blir jag bekymrad och ledsen. Är verkligen den här världen så eländig ? Nä det är den inte den är underbar

Av Nox Bubonem - 17 december 2015 15:33

  Har en dejt med den lite runda prinskandidaten imorgon, det blir nog middag och lite surr. Pratar länge varje kväll och kommer mer och mer underfund med att han är ganska kul men är det honom jag vill ha? Vet inte, jag kanske inte ens vill ha någon prins.  

Av Nox Bubonem - 17 december 2015 15:27

Idag har lugnet lagt sig över Gruvan, raset i tisdags som drog med sig goda människor är irreparabelt men sånt är livet, när en faller från toppen dras oftast fler med. När någon faller från botten täpps luckan igen snabbt.

Nåja arbetsdagen är ganska behaglig idag i alla fall. Chefen på vift, kollegan Hyacint Bucket är ledig, grabbarna är i julstämning och de övriga damerna är ligger lågt.


Av Nox Bubonem - 15 december 2015 16:50

  

  

i min jakt på den perfekta mannen har jag funnit en padda och en något mullig och kramgo prinskandidat. Paddan var en feg jäkel som trodde att sanningen om honom och hans liv i paddfarmen skulle skada, nä såna kan hålla sig i södra industriområdet, där gör de bäst nytta.

Den mullige prinskandidaten är en kul typ, ska väl testa och se hur länge han klarar av att vara sig själv. Men han verkar ärlig i alla fall till skillnad från paddan. 

Av Nox Bubonem - 15 december 2015 16:47

Ibland blir jag så ledsen när de stora hajarna går skadefri ur en tvist medan de små som sliter och vet hur verkligheten är får skuld för sånt som de stora hajarna har bestämt. Det har hänt saker i Gruvan idag som gör mig olycklig. 

Ovido - Quiz & Flashcards