Alla inlägg under januari 2016

Av Nox Bubonem - 3 januari 2016 13:33

Idag tidigt på morgonen fick jag besked om en mycket god väns död. Alldeles för tidigt har hon lämnat den här världen. Hon lämnar ett stort tomrum efter sig hos många människor. Världen blev helt plötsligt väldigt färglös.

Av Nox Bubonem - 2 januari 2016 09:36

Grattis älskade vän, 60 år idag skulle det ha blivit men så långt hann du inte.

Av Nox Bubonem - 1 januari 2016 23:00

Nu tror jag att det är jaktuppehåll ett tag. Paus, vintervila, vänteläge, standby i väntan på ...... Det är så gott om paddor just nu att min lilla prinsessmun blir ju helt utsliten av allt felpussande. Måste lära mig se skillnad på prinsgrodor och paddor 

Av Nox Bubonem - 1 januari 2016 19:15

nyårsdagen 2016, tyst i huset, sonen borta hos kompisar sedan igår. Själv väsnas jag ju inte så mycket. Ljudboken har rullat hela dagen, spännande deckare som är lagom att lyssna till en dag som denna.

Av Nox Bubonem - 1 januari 2016 01:14

En dryg timme in på det nya året. Jag har haft en trevlig kväll med syster och hennes vänner. Längtar efter lillasyster med familj och någon speciell.

Ovido - Quiz & Flashcards